dinsdag 24 januari 2012

En daar ben ik weer...

Het is al weer tijd geleden maar zo af en toe heb ik toch nog lekker de BBQ aangestoken en af en toe gerookt. Een zalmpje een fatty en hier en daar nog wat spareribs.
Nu wordt het tijd om de tuin op te ruimen. (ik heb al weer voorjaarskriebels)
En toen ook gelijk maar even de smoker onder handen genomen. Er zat best een beetje schimmel in maar met heet water en een beetje geduld werd hij weer als nieuw.
Sommige schroefjes hadden wat roest gekregen en dus leek het mij een goed idee om dat meteen maar even weg te werken.
Spuitbus met Hammerite BBQ zwart gekocht en de hele smoker meteen maar even meegenomen. En nu staat hij er weer bij alsof hij nieuw is.
Wachtend op het volgende stuk vlees.
Vanavond eten we suddervlees (naar ik hoop na mijn verjaardag in een dutch oven) maar morgen kan ik mezelf denk ik niet inhouden.
Momenteel ben ik aan het Atkins dieet en daar pas al dat lekker vlees/vis prima in.
Dus er komen weer verslagen aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten