maandag 21 maart 2011

Maandag ook een BBQ dag?

Jawel wel hoor. We hebben een Jumbo in Nunspeet. Eindelijk na vele jaren wachten is het nu dan eindelijk zover. Wij gingen normaal altijd 1 of 2 keer per maand naar Zwolle om daar de nodige "bijzondere" supermarkt producten te kopen. Die Jumbo lijkt echt alles te hebben wat ik lekker vindt.

Maar nu dan eindelijk onze eigen Jumbo en terwijl ik daar lekker loop te shoppen zie ik allerlei vlees die ik nog nooit zo gezien heb.
Zo ook rosbief. Misschien keek ik er nooit naar maar nu met zo'n smoker in je achtertuin vallen al deze dingen me ineens op.

Oke ik neem hem vast mee voor morgen of woensdag.
Nog meer kruiden en zelfs nog wat extra gehakt (aanbieding) want je weet maar nooit.

Eenmaal thuisgekomen scheen de zon nog steeds heerlijk in mijn achtertuin en mijn smoker stond daar trots te wezen in het zonnetje. Hij was zelfs een beetje aan het opwarmen.
Ik kon de geur van de spareribs van gisteren nog ruiken.
Tja en toen kon ik me niet meer beheersen.

Rosbief maar gekruid en een thermometer erin gestoken. Vuurtje opgestookt en hup gaan met die .........Ba .... euh rosbief

Dat gaat eigenlijk best snel.... dus er was nog genoeg warmte over om die aanbiedings gehakt er ook nog maar even bij te doen.

Zo nu acht uur en de helft van de gehakt staaf maar opgegeten. de rosbief even geproefd (uiteraard) en voor morgen goed bevonden.

Wat een feest weer... blijf genieten


Voor de ongelovige, de foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten